BENELLI
NOVINKA - Předpokládané naskladnění 08/2023
SPECIÁLNÍ AKCE NA MOTOCYKL ZAKOUPENÝ A ZAEVIDOVANÝ DO KONCE ROKU 2023
.jpg)
- Speciální cena
- Záruka 5 let od data registrace motocyklu
- Ke každému motocyklu může zákazník dokoupit doplňky v akci nazvané „plná výbava“ jen za cenu 10.000 Kč/ 420 €. Tato výbava obsahuje:
- výběr jedné sady kufrů – hliníkové jsou včetně držáků, plastové + držáky bočních kufrů
- ochranný rám k motocyklu
- vyhřívané rukojeti /gripy/
- vyhřívané sedlo
Směrem k novým obzorům.
TRK 702 X je čisté dobrodružství, extrémně všestranné, hbité a snadno ovladatelné, navržené tak, aby zvládlo jakýkoli typ cesty, jak na asfaltu, tak v terénu, a postavené tak, aby bylo možné se konečně pustit do nových a vzrušujících dobrodružství.Vášeň, svoboda a zábava na jediném motocyklu, ať už se rozhodnete pro jakoukoli cestu, aniž byste jste se ve své touze cestovat omezovali.TRK 702 X je ve skutečnosti vyzrálý motocykl, ideální pro ty, kteří chtějí pevný, autentický a snadno použitelný motocykl.
Motocykl je vyvinutý oddělením výzkumu a vývoje a Benelli Style Center, aby rozšířil řadu dobrodružných kol Casa del Leoncino a vstoupilo do řady se středním motorem.
Velmi dobrá základní výbava v ceně motocyklu:
- Padací rámy
- Zadní nosič
- Kvalitní hliníkové blastery
- 5“ TFT interaktivní display
- Centrální stojan
Motocykl zrozený a vyvinutý výhradně v Pesaru, který má jedinečný a extrémně rozpoznatelný design, sdílený se svou silniční „sestrou“, s plynulými a dynamickými liniemi, schopnými nabídnout tomuto dvoukolovému vozu Benelli velmi agresivní povahu se silnou identitou.Design TRK 702 X vychází z potřeby vyvinout koncepty představené u modelu 800, konsolidovat a učinit nejcharakterističtějšími stylistickými prvky rozpoznatelnými a přeměnit je ve stylistické rysy rodiny TRK.Prvky, jako je světlo, s dvojitým LED modulem zasazeným do ikonické struktury masky nebo jako design tanku, vyrobené z kovu v oblasti kontaktu s nohama jezdce, zabírají minimální prostor a umožňují maximální volnost pohybu. pohyb, aniž by byla penalizována kapacita nádrže 20 litrů.Dalším charakteristickým rysem nového TRK 702 X, sdíleným s ostatními novými přírůstky v této řadě, jsou zadní madla, velkorysá, ale dokonale integrovaná do profilu vozidla, s dlouhými končetinami, aby nabízela maximální pohodlí i cestujícím. zároveň poskytuje velmi důležitý stylistický prvek, který definuje zadní část motocyklu.
Konstrukce, která se dokonale integruje se zbrusu novým 698ccm dvouválcovým řadovým motorem Benelli, navrženým díky zkušenostem získaným z vývoje motorů 500cc a 800cc, ze kterých se zrodila tato nová platforma, která představuje technická řešení již používaná v minulé, ale upravené podle logiky snížení hmotnosti a velikosti, čímž se zlepšil výkon vozidla.Stejně jako silniční verze i tlukoucí srdce TRK 702 X poskytuje výkon 76,2 HP (56 kW) při 8750 ot/min a točivý moment 68,2 Nm při 6250 ot/min, vždy připravený a temperamentní.Rozvod je dvojitý vačkový hřídel v hlavě, 4 ventily na válec, s řetězovým pohonem a klikový hřídel s klikovými čepy přesazenými o 180°.Elektronické vstřikování s dvojitým tělem škrticí klapky o průměru 41 mm.Na druhé straně je převodovka vybavena odnímatelnou 6stupňovou převodovkou na straně spojky, které pomáhá spojka v olejové lázni se serverem točivého momentu, což výrazně snižuje sílu vyvíjenou na spojkovou páku při zachování měkkého a přesného převodu. zasnoubení.Motor 698c.c.zahrnuje také verzi se sníženým výkonem 35 kW pro licence A2.Také v tomto případě, jak velí tradice, je rám trubkový mřížoví s ocelovým plátem, odvozeným z modelu 500 ccm, vyvinutý speciálně pro zajištění maximální obratnosti na silnici i mimo ni.Díky optimálnímu vyvážení hmotnosti, navrženému přesně tak, aby nikdy nepřivedl uživatele do potíží, je TRK 702 X kolo vhodné pro najíždění kilometrů za jakýchkoli podmínek: je to také díky nastavení odpružení, které má přední vidlici upside- dolů s klanicemi 50 mm, se zdvihem 140 mm a hliníkovou kyvnou vidlicí s centrálním tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny a hydraulickou odrazovou brzdou, se zdvihem 50 mm (173 mm na kole).Brzdový systém se skládá z dvojitého předního kotouče o průměru 320 mm s dvoupístkovým plovoucím třmenem a zadního kotouče o průměru 260 mm s jednopístkovým plovoucím třmenem.19" přední kola a 17" kola z hliníkové slitiny s ocelovými paprsky jsou obuta do pneumatik Pirelli Scorpion Rally STR 110/80, respektive 150/70.Přestože je TRK 702 X jistě motocyklem s dobrodružnou povahou, zvláštní pozornost je věnována pohodlí a účinnosti.Stejně jako silniční verze se i tato nová dvoukolka vyznačuje velkou standardní kapotáží, schopnou dokonale chránit jezdce i spolujezdce.Volitelně jsou k dispozici vyhřívané rukojeti a sedlo jezdce, snadno ovladatelné z ovládacího bloku řídítek, podsvícené, pro maximální viditelnost i v noci.TRK 702 X má také nádrž o objemu 20 litrů.Full LED optická skupina nabízí originální a okamžitě rozpoznatelný design.Tato dvoukolka také nabízí full LED světelnou jednotku a